Friday, September 3, 2010

Diary

Μόλις μπήκε ο Σεπτέμβρης και άλλαξε η διάθεσή μου! Περίεργο που το λέω? Η αλήθεια είναι ότι το καλοκαίρι είναι λίγο κουραστικό... είναι και αυτή η ζέστη! Και στο κάτω κάτω όλοι χρειαζόμαστε μια αλλάγη, έτσι δεν είναι? Έχω όμως κι άλλους λόγους να χαίρομαι. Πρώτον θα ξαναδώ και πάλι όλα τα αγαπημένα μου φιλαράκια και δεύτερον θα ξαναπάω στον λατρεμένο μου καναπέ για να δω τις αγαπημένες μου ταινίες. Όσο για το πολυαγαπημένο μου blog? Όχι δε θα το ξεχάσω! Θα γράφω όποτε μπορώ, γιατί είναι και τα μαθήματα στη μέση... Όμως θέλω μια χάρη! Θέλω να μου στέλνετε κι εσείς τη γνώμη σας για το LMP, να μου σχολιάσετε και να με ρωτήσετε ό,τι θέλετε! Στείλτε απλώς ένα e-mail στο lmpblog@hotmail.com και εγώ θα απαντήσω 100%!
Προς το παρόν, πολλά φιλιά girls!
See u soon!
Maria

No comments:

Post a Comment